Beställning & Betalning
Hur vet jag att min order har gått igenom?
När du slutför ditt köp skickas en orderbekräftelse till din e-postadress. Om du inte får en bekräftelse inom några minuter, kontrollera din skräppostmapp. Saknas den fortfarande? Kontakta oss på info@greatdeal.nu så hjälper vi dig.
Vilka betalningsmetoder erbjuder ni?
Vi erbjuder betalning via Kort, Swish och Klarna. Du väljer betalningsalternativ i kassan.
Hur får jag kvittot på mitt köp?
I leveransbekräftelsen som skickas via e-post när din order lämnar vårt lager bifogas en följesedel. Den kan användas som kvitto tillsammans med betalningsbekräftelsen från din valda betalningsmetod.
Leverans
Var är mitt paket?
När din order skickas får du en leveransbekräftelse via e-post med en spårningslänk. Observera att det ibland kan ta några timmar innan spårningen uppdateras.
Hur lång är leveranstiden?
Våra leveranstider är vanligtvis 1-3 vardagar inom Sverige. Om en specifik produkt har längre leveranstid anges det på produktsidan.
Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket?
Ej uthämtade varor hos ombud debiteras med en avgift på 149 kr för att täcka retur- och hanteringskostnader.
Retur & Ångerrätt
Kan jag returnera en vara om jag ångrar mitt köp?
Ja, vi erbjuder 14 dagars ångerrätt enligt distansavtalslagen. Varan måste vara oanvänd och returneras i originalförpackning.
Observera att ångerrätten inte gäller för:
- Livsmedel
- Hygien- och skönhetsprodukter om plomberingen är bruten
- Produkter som hanterats mer än nödvändigt och därmed tappat i värde
Hur returnerar jag en vara?
- Kontakta oss på info@greatdeal.nu för att registrera din retur.
- Skicka tillbaka varan i sitt originalemballage till:
Greatdeal.nu (NGD Hälsingland AB)
Heden hus 124
821 31 Bollnäs
Du som kund står för returfrakten, förutom i de fall vi har skickat fel vara eller om produkten är defekt.
När får jag min återbetalning?
När vi har mottagit och godkänt din retur gör vi en återbetalning inom 30 dagar.
Reklamation & Garanti
Vad gör jag om jag fått en felaktig eller trasig produkt?
Om din vara är skadad vid leverans eller inte fungerar som den ska, kontakta oss på info@greatdeal.nu så hjälper vi dig med reklamationen.
Hur lång tid tar en reklamation?
Vi hanterar reklamationer så snabbt som möjligt. Processen kan variera beroende på ärendet, men vi återkopplar till dig inom 24 timmar efter att vi mottagit din reklamation.